Servicemedarbejder med erfaring fra Logistik og transport branchen søges til vikariat i Brøndby

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du vil få dine egne arbejdsopgaver, som du følger til dørs, der kan ligeledes være korte deadlines og mere komplekse opgaver. Du har flair for IT da du vil skulle arbejde i flere platforme og op til 7 forskellige systemer.

Der er tale om et vikariat af 6-12 måneders varighed, med mulighed for fastansættelse. Du vil få en fast arbejdsplan med en ugedag fra kl. 7-15, en ugedag fra kl. 9-17, to dage fra 8-16 og fredag i rul.



Link Logistics er en innovativ virksomhed, der sælger transportløsninger til alle typer virksomheder. De er en af de ledende aktører på markedet for kurertransport, og de leder nu efter deres næste kundeservicemedarbejder.

Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.:

  • Korrespondance og service på primært mail
  • Arbejde i kunders platforme
  • Vejledning i bookingplatforme
  • Administrative opgaver
  • Tastearbejde
  • Dokumenthåndtering
  • Telefonbetjening
  • Forefaldende kontorarbejde
Faglige kompetencer:

  • Du taler læser og skriver dansk
  • Du har gerne erfaring inden for transportbranchen
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du er rutineret IT-bruger
  • Du har gerne kendskab til FocalScope mailsystem
  • Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne

Om dig:

  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du er selvkørende og handlekraftig
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er tolerant og har selvtillid
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines

Ansøgning:

Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

Vil du gerne automatisk i betragtning til lignende stillinger, er du velkommen til at oprette dig på jks.dk/cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs.

Fordele ved at arbejde som vikar hos JKS:

  • Du får mulighed for mere fleksibilitet i arbejdslivet, da du har frihed til selv at bestemme hvor, hvornår og hvor meget du vil arbejde
  • Du prøver dig selv af på forskellige arbejdspladser og får en bred erfaring
  • Kan ofte være en genvej til fast job, da mange virksomheder vælger deres nye medarbejdere blandt deres vikarer
  • En god måde at tjene ekstra penge på. Fx for unge i sabbatår, ferieperioder mv. eller for efterlønnere, der ønsker at bevare tilknytningen til arbejdslivet, men ikke vil arbejde på fuld tid
  • Hos JKS er du altid dækket af gældende overenskomst, så du får ordnede forhold og den rigtige løn. Udbetalt til tiden.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JKS a/s, Brøndby, Kirkebjerg Alle, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5974955

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet