BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vær en del af godt team med mulighed for indflydelse og med vægt på de menneskelige værdier i hverdagen
Velkommen på Gildhøjhjemmet, afdeling AB. Vi ønsker os en ny kollega i form af en social- og sundhedsassistent i aftenvagt.
Her har vi fokus på faglighed, det positive arbejdsmiljø, det kliniske lederskab og menneskelige værdier. Vi søger derfor en ny kollega, som vil være med på vores rejse og understøtte den udvikling, vi står i med kindness som vores pejlemærke. Vi er ansat til to ting – faglighed og samarbejde, hvilket betyder, at professionalismen for alvor spiller, og skaber glæde og værdi for vores skønne ældre mennesker, og gavner dig og dine kollegaers trivsel.
Afdeling AB har 18 beboere fordelt på to forskudte gange. Personalegruppen inkluderer alle sundhedsfaglige faggrupper, en del elever og afløsere og en afdelingsleder. Vi har 4 centersygeplejersker tilknyttet i alle hverdage mellem kl. 7.30-15.30, som man hver eftermiddag mødes med kl. 15.15-15.30 for briefing omkring dagen.
Din arbejdstid vil ligge i et fast 5/2 rul med weekendvagt i lige weekender med opstart den 1. december 2024 eller hurtigst muligt. Dine arbejdstider vil være mellem kl. 15-23, da vi ikke kører med overlap mellem vagterne, og du vil blive tilknyttet holdet, der arbejder fast onsdag og torsdag.
Vi har brug for dig, som:
- Har lyst til at arbejde på et ældrecenter, hvor vi arbejder med at skabe rammerne for det gode liv for beboerne
- Bidrager til et godt samarbejde på tværs af faggrupper
- Har gode pædagogiske evner og fungerer godt i rollen som formidler, sparringspartner, rollemodel og omsorgsgiver
Du er nysgerrig og har godt humør. Vi vægter dine menneskelige værdier højt, men det er en absolut fordel, at du har erfaring fra plejesektoren, da du som SSA i aftenvagt har et stort fagligt ansvar. Du skal have værdigheden og respekten for det ældre menneske med på arbejde hver dag, og være med på at arbejde ud fra devisen ”længst muligt i eget ønsket liv.” Vi arbejder aktivt med værdien kindness og med feedbackkultur mellem kollegaer og mellem kollega og leder. Det betyder bl.a., at man skal være villig til at se sig selv i spejlet, og aktivt arbejde med sin egen udvikling.
Vi kan tilbyde dig:
- God introduktion med buddy-funktion, dvs. samme kollega, som hjælper dig igennem din intro
- Onboardingsamtaler med nærmeste leder og buddy
- Tilbud om relevante kurser og undervisning
- Gode kollegaer, der vil de ældre mennesker og hinanden
Kan du se dig selv i dette, opfordrer vi dig til at sende en ansøgning via nedenstående link. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Christine Colding Holmsgaard på mail chcch@brondby.dk eller ringe på 2925 4907.
Du kan læse mere om os på www.brondby.dk/Gildhoj . Ansøgningsfristen er den 21. oktober 2024. Samtaler vil blive afholdt løbende, og du indkaldes via mail.
Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation.
Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.
Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid.
Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 40.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (28-28 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Brøndby Kommune, Brøndby Møllevej 25, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6124016