BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du på jagt efter spænding i salgs- og indkøbsverdenen? Bliv en del af vores fantastiske team, hvor kvalitet og førsteklasses service er i fokus.
Som salgs- og indkøbskoordinator hos Conscia, vil du blive en del af et engageret team, som består af tre hjælpsomme kollegaer, der arbejder med salg og indkøb af kritisk netværksudstyr til nogle af Danmarks største virksomheder.
Vores arbejdsmiljø er præget af en uformel omgangstone, og vi arbejder dagligt på at forbedre købsoplevelsen for vores kunder. I denne rolle får du ikke kun mulighed for at bidrage til Conscias konstante vækst og udvikling, men også at opbygge en bred kontaktflade i hele organisationen, især med vores Salgs og Økonomi afdelinger.
Dine arbejdsopgaver vil bla. være:
- Oprettelse af salgs- og indkøbsordrer i økonomisystem (Navision) og salgstilbud i eget tilbudssystem
- Booking af ordrer direkte i leverandørers indkøbssystem (Cisco)
- Kontrol af indkøbs- og salgspriser
- Tæt samarbejde med vores leverandører ift. bestilling og opfølgning på ordrer, leveringstider, mm.
- Indhente tilbud i dialog med Presale, Account Manager og leverandørerne
- Kundesupport i forbindelse med diverse spørgsmål
Vi søger dig, der har:
Erfaring som salgskoordinator, indkøbskoordinator eller lignende er en fordel, men ikke et krav. Vi prioriterer det personlige match højere, så du behøver heller ikke have mange års erfaring - et par stykker er nok for os – så længe du har lysten og viljen til at lære. Derudover lægger vi vægt på, at du:
- Er initiativrig og ikke bleg for at tage ansvar
- Sætter pris på fællesskabet og har gode samarbejdsevner
- Er kvalitetsbevidst og har evnen til at håndtere flere opgaver samtidigt
- Behersker dansk og engelsk - både skriftligt og mundtligt
Som medarbejder hos os bliver du en del af et ambitiøst og hjælpsomt team, hvor ingen dage er ens. Derfor er det vigtigt, at du har “ja-hatten” på og er klar på at tage ansvar samt kaste dig ud i udfordringer.
Vores hverdag kan til tider gå stærkt med mange bolde i luften, så det er vigtigt for os, at du er en proaktiv holdspiller; hvor et klap på skulderen, en lille snak og hjælp med diverse udfordringer vægtes højt. Samtidig samarbejder Conscia med afdelinger rundt omkring i Europa, hvor dine dansk og engelsk-kundskaber vil komme i spil.
Næste skridt
Har du spørgsmål eller vil du vide mere om stillingen eller om Conscia, så er du velkommen til at kontakte: Team Manager Frank Damgaard via fd@conscia.com eller tlf. 25 16 21 43.
Vi læser alle ansøgninger; indkalder til samtaler løbende, og ansætter så snart vi har fundet den rette kandidat til jobbet. Vi forventer opstart i august 2024.
Hvem er Conscia?
Du bliver en del af Conscia Danmark, der leverer it-infrastrukturløsninger og 24/7-services inden for netværk, datacenter, sikkerhed, mobility og cloud. Vi plejer at sige, at vi sikrer Danmarks digitale infrastruktur. Men hvad vil det så sige? Vores samfund er dybt afhængig af, at alle vores data er opbevaret sikkert, at de kan deles og transporteres rundt efter behov og at alle vores mange it-løsninger kan køre gnidningsfrit. Alt det hjælper vi med.
Vi har store ambitioner og forventninger, og vi giver derfor også meget igen. Vi tilbyder selvfølgelig en attraktiv lønpakke, der matcher dine evner og en masse spændende goder oven i. Vi har et skønt kontormiljø og en lækker kantine. Vi har en uformel omgangstone og laver jævnligt sjove og hyggelige arrangementer. Vi holder stædigt fast i, at det skal være sjovt at gå på arbejde, at vi som kollegaer hjælper hinanden, og at videndeling er vejen frem.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
CONSCIA DANMARK A/S, Kirkebjerg Parkvej, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6053156