BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
SSA i dagvagt – med fokus på faglighed og god til relationer
Stillingen er på 35/37 timer om ugen
Weekendvagt hver 3. uge
”Dagen er startet med en morgentriage og vi er godt i gang med at hjælpe beboerne op, der er planlagt aktiviteter med beboerne op af formiddagen. Du har både en medicindispensering, en samtale med en læge og opfølgning på en beboer planlagt over dagen. Du har mange bolde i luften og det trives du i.
Dine dage er alsidige og er sjældent ens. Du kan lide at arbejde selvstændigt, at have indflydelse på dit arbejde og gør altid det bedste du kan for beboerne og dine kolleger.”
Får du energi og motivation ved at have en alsidig hverdag med forskelligartet opgaver og samtidig have fokus på dine kollegaer og beboernes sociale trivsel og sundhed – så er det dig vi søger
Sådan er teamet
Når du starter hos os, bliver du en del af et dynamisk og selvkørende afdeling, der består af Social- & sundhedsassistenter, social- & sundhedshjælpere og to sygeplejersker.
Derudover har vi demenskonsulent, ergoterapeut, udviklingssygeplejerske og dokumentationssygeplejerske ansat i huset til at støtte op om vores faglige udvikling til gavn for beboerne.
Hvis du, ligesom os, vægter faglighed, godt humør, beboernes trivsel, kollegial støtte og samarbejde, så vil du passe godt ind i vores team.
Vi yder alle vores allerbedste til glæde for beboerne, kolleger og ikke mindst os selv.
Vi tilbyder
Vi tilbyder dig en målrettet og grundig introduktion, tilpasset netop dine erfaringer og kompetencer. Du får din personlige buddy, der støtter dig, til du føler dig klar.
Vi prioriterer løbende faglig og personlig sparring, for at sikre, at du er fagligt klædt på til de opgaver der er i vores hverdag og som gør, at to dage ikke er ens.
Fra dig ønsker vi, udover at du er uddannet SSA, at høre om dine overvejelser omkring hvordan du:
- bruger din faglighed i samarbejdet med beboere/borgere
- aktivt og selvstændigt vurderer, hvad du skal gøre i en kritisk situation
- reflekterer over og begrunder dine valg
- bidrager til et godt arbejdsmiljø og hvad siger andre om dit bidrag
Vi i afdeling 2 er kendt for at være visionære, moderne og fagligt dygtige og får ros for en åben, imødekommende og god stemning fra både borgere, pårørende og samarbejdspartnere.
Du får løn efter overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
SKYND DIG AT GRIBE CHANCEN
Vi glæder os til at høre fra dig. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så skynd dig at send din ansøgning, så du kan komme med i betragtning – dog senest søndag d. 21. januar 2024.
Er du blevet nysgerrig efter at få mere at vide om os, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Hanne Schmidt på tlf. nr. 2434 9210
På vores hjemmeside kan du finde mere om Ældrecenteret Nygårds Plads hjemmesiden findes her
Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation.
Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.
Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid.
Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 39.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Brøndby Kommune, Nygårds Plads 30, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5962890