SSA til dagvagt - Ældrecentret Nygårds Plads - Brøndby

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du Social- og sundhedsassistent?

Vi glæder os til du starter hos os i afdeling 3.

Stillingen er 35-37 t/u i dagvagt med vagt hver 3. weekend.

Ældrecentret Nygårds Plads i Brøndby

Sådan er vi

Vi vil være på forkant med udviklingen på ældreområdet, så beboere og medarbejdere oplever en hverdag, der er spændende og giver mening.

Vi arbejder i et professionelt arbejdsfælleskab, der altid har fokus på fagligheden. Det betyder bl.a. at vores udgangspunkt til enhver tid er kerneopgaven ”Vi har fokus på beboernes trivsel og sociale relationer”, og i en faglig ramme af ”I sikre hænder”, ”Demensrejseholdet”, ”NADA øreakupunktur” og selvfølgelig konstant dygtiggørelse af dokumentation i Nexus.

Når du starter hos os, bliver du en del af et mindre team med 5 kolleger, men vi har et godt samarbejde i hele afdelingen, som du selvfølgelig også bliver en del af. I afdeling 3 har vi 33 somatiske plejeboliger, og du får 30 kolleger - erfarne og dygtige social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassister, 2 sygeplejersker, 1 pædagog og en afdelingsleder. 

Vi mangler bare dig!

Vi tilbyder

Vi tilbyder dig en målrettet og grundig introduktion til jobbet, tilpasset netop dine erfaringer og kompetencer. Du får din personlige mentor, der støtter dig, til du føler dig klar.

Sådan er du

  • Du er uddannet SSA
  • Du har et positivt sind og kan bidrage med godt humør
  • Du har opdaterede faglige kompetencer og ønsker at fortsætte din faglige udvikling
  • Du er engageret, god til at samarbejde og arbejder bevidst med positiv kommunikation i forhold til beboere, pårørende og kolleger
  • Du arbejder systematisk med dokumentation

Vores ældrecenter har fokus på styrken i vores forskelligheder, både fagligt, personligt og erfaringsmæssigt, og den dynamik, som det genererer. In-house har vi en udviklingssygeplejerske, ergoterapeuter, dokumentationssygeplejerske, aktivitetsmedarbejder, demenskonsulent samt et lederteam til at styrke det tværfaglige samarbejde. 

Vi sætter faglighed, selvstændighed og indflydelse højt. Derfor er din opgave i høj grad at understøtte, vejlede og udvikle egen samt kollegaers faglighed og samarbejde, så alle yder deres allerbedste til glæde for beboerne, dine kolleger og ikke mindst dig selv. 

SKYND DIG OG GRIB CHANCEN - Vi glæder os til at høre fra dig!

Send din ansøgning senest søndag den 21. april 2024 og ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Du får løn efter overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

Er du blevet nysgerrig efter at få mere at vide om os, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Amina Kastberg på 40 24 69 90.

Du kan tjekke vores virksomhedsplan samt yderligere oplysninger om Ældrecentret Nygårds Plads kan hentes på vores hjemmeside www.brondby.dk/nygaardsplads

 

Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation. 

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.

Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid. 

Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 39.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Brøndby Kommune, Nygårds Plads 30, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6024283

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet