BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du interesseret og er du motiveret til, at være med til at yde en kvalificeret og god support til Forsvarets SAP-brugere inden for HR-området?
Så er du måske vores nye kollega til Drifts- og vedligeholdelsesafdelings HR-sektion i Hvidovre.
Om os
Vi er en del af Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, fysisk placeret i Hvidovre, hvor vi bor lyst, tæt på motorvej og med offentligt transport lige til døren. Vi drifter, vedligeholder og udvikler koncernens netværk, applikationer og arbejdsstationer. Endvidere drifter, vedligeholder og udvikler vi koncernens SAP-applikation kaldet DeMars.
Vi forestår desuden koordinering, planlægning, ressource- og udliciteringsstyring, kapacitetsforvaltning samt sikkerhed og kvalitetsstyring mv. inden for informatikområdet.
Du vil blive en del af en sektion med fagligt engagerede, dygtige og sociale kollegaer og en chef, der i samarbejde med sektionen forsøger at skabe de bedste rammer og vilkår for den enkelte medarbejders og teamets opgaveløsning.
I HR-sektionen arbejder vi under ansvar, med fokus på de afsatte ressourcer, og med en chef som er understøttende og uddelegerende. Teamet du bliver en del af, er homogent og indeholder mange års erfaringer, så hvis du ikke selv kan det hele, har du mulighed for at få vejledning og rådgivning af dine kollegaer.
Arbejdstiden er 37 timer om ugen med betalt frokostpause, med mulighed for fleksible arbejdstider, og mulighed for afspadsering af eventuet optjent merarbejde.
Om stillingen
Stillingen har fokus på driften af SAP HR-moduler, med vægten lagt på PD-modulet i SAP.
Arbejdsdagen bliver en blanding af drifts- og vedligeholdelsesopgaver samt deltagelse i projekter, inden for vores ibrugtagne HR-moduler. Deltagelse i projektgrupper sker i samarbejde med Forsvarets Personalestyrelse og Værnsfælles Kommando.
I dagligdagen indgår blandt andet opgaver som:
• Brugerstøtte til Forsvarets SAP-brugere
• Fejlretning, test, dokumentation og tabelrettelser
• Oprettelse af - og opfølgning på sager, som eksterne leverandører skal løse inden for eget ansvarsområde
I forbindelse med implementering af projekter og ibrugtagning af nye funktioner, kan der være behov for uddannelses.
Om dig
Vi forestiller os, at du har en IT baggrund som enten uddannet IT-supporter, datatekniker eller anden relevant uddannelse, eller du som minimum har 2 års relevant IT-erhvervserfaring. Det er en forudsætning, at du har et kendskab til SAP HR-moduler.
Har du erfaring med drifts- og vedligeholdelse af IT-løsninger, analyse og projektarbejde, vil det være en fordel, men ikke et krav.
Som person er du servicemindet, udadvendt og velformuleret i både skrift og tale. Du har interesse i, at være i en konstant læringsproces og evner at undersøge områder, der er komplekse, for at finde den bedste løsning inden for afsatte rammer.
Du er i stand til at arbejde på egen hånd, samt i større eller mindre teams, og med både eksterne og interne samarbejdsrelationer. Du har let ved at komme på ideer, og er initiativrig, hvilket stiller store krav til din opgaveløsning. Forsvaret er en omskiftelig organisation, og du skal derfor være omstillingsparat, hvis der tilgår nye opgaver med mere.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Grundlønnen vil afhænge af din erhvervsuddannelse, samt erfaring fra tidligere lignende IT stillinger. Din samlede løn, vil bestå af en grundløn samt et eventuelt individuelt forhandlet tillæg, afhængig af dine kvalifikationer og kompetencer.
Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at Michael Christiansen på telefon 2627 5399.
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Lasse Bruhn Bull på mail FPS-LBU@mil.dk.
Ansøgningsfristen er den 5. juni 2023 og samtaler forventes afholdt i forlængelse af ansøgningsfristen. Ansættelse er efter aftale.
Du bedes søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel og Indkøbsstyrelse
Forsvarsministeriets Materiel og Indkøbsstyrelse (FMI) er Forsvarets materielfaglige myndighed. Vi indkøber, vedligeholder og udfaser materiel for alle Forsvarets myndigheder - lige fra kampvogne, skibe, helikoptere og jagerfly til støvler og lommeknive. FMI hører under Forsvarsministeriet, og administrerer ca. en tredjedel af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder. Læs mere om Forsvarsministeriets Materiel og Indkøbsstyrelse på: www.forsvaret.dk/FMI.
Forsvaret er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen ved FPS Ballerup, Lautruphøj 8, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=183283&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837194