Teamleder til Adhoc & Event afdelingen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vasik søger endnu en Teamleder til vores Adhoc & Event afdeling, da afdelingen har rygende travlt og vi har derfor brug for dig.

Da der er stor tilgang af opgaver i vores Adhoc & Event afdeling, søger vi en kollega til vores nuværende team, som kan indgå både som vagt, men også som teamleder med ledelsesansvar. En teamleder som sammen med det eksisterende team af ledere i afdelingen, skal sørge for at afdelingen klarer de opgaver der løbende kommer ind, samt de kunder der allerede er tilknyttet afdelingen.

Vores teamledere i afdelingerne er ansvarlige for vagtdækning, vagtplan, sygdomsdækning, registrering af vagtbytte, oplæring, kvalitetssikring, medvirke til opstart af nye opgaver, udarbejde instruktioner til nye opgaver, opdatering af eksisterende instruktioner m.m. Man skal sammen med vores eksisterende teamleder og afdelingsleder, sørge for driften 24/7/365 i egen afdeling.

Vasik søger en vagt, der udover at være vagtgående også ønsker at være leder. En person som forstår at arbejde struktureret, og som har overblikket, også når det går stærkt. En positiv person, der kan kommunikere på en sober og konstruktiv måde med alle typer af mennesker. En person der har en høj faglig stolthed, er handlekraftig og som altid sørger for at situationer bliver løst hensigtsmæssigt og i overensstemmelse med kundernes ønsker, vores måde at arbejde, samt lovgivningen. En som forstår at man som leder skal anerkende og værdsætte sine kollegaer, samt en person som forstår at lede og samle alle i et samlet team. En person der forstår at motivere og skabe stolthed i sit team, og som bruger termer som VI og ikke JEG. En kollega der har en god menneskeforståelse, og som ser mennesket bag vagten.

Da arbejdsdagene aldrig er ens, er det vigtigt, at du forstår at bruge din sunde fornuft, og at du har en venlig og rolig autoritet, som gør, at du håndterer enhver situation og opgaver rummeligt og fordomsfrit i samarbejde med dine kollegaer.

Der er tale om en betroet stilling, hvor du kommer til at indgå i det eksisterende team af vagter, og 1 teamleder, samt afdelingsleder.

Du refererer direkte til afdelingsansvarlige, og i dennes fravær driftschefen.

Krav til stillingen:

  • Du har min. 2 års erfaring som vagt.
  • Du behersker Dansk og Engelsk i skrift og tale.
  • Du har IT-færdigheder på brugerniveau, kendskab til Office pakken, og gerne kendskab til Guardtools rapporterings-system, samt Deltaplan vagtplanlægning.
  • Du har kurset grundlæggende vagt eller er sikkerhedsvagt uddannet.
  • Du har leder erfaring fra lign. job/branche f.eks. militæret/HJV er en fordel, men ikke et krav.
  • Har anmærkningsfri straffeattest Iht. Loven om Vagtvirksomhed §7, straffelovens §78 og kravspecifikationen for vagtvirksomhed punkt 70.20 b).
  • Ansættelsen er betinget af, at du kan sikkerhedsgodkendes hos Rigspolitiet og PET, samt hos vores kunder, samt at godkendelserne opretholdes under hele ansættelsen.

Din profil:

  • Du er handlekraftig, systematisk, omhyggelig og overholder de indgået aftaler.
  • Du er en god motivator, og du forstår at samle dine medarbejdere i et team, og du er klar til at gå forrest.
  • Du er serviceminded, smilende, fleksibel, og du trives i en proaktiv rolle.
  • Du kan begå dig fagligt og socialt i et ofte travlt miljø, men også sætte tempoet ned i de stille perioder.
  • Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner.
  • Du er en teamplayer med stort T, og du er god til mandskabspleje og besidde en vis grad af empati
  • Du er altid præsentabel og velsoigneret.
  • Du fremstår altid som et godt eksempel i uniformering, opgaveudførsel og optræden.
  • Du er klar til at træde til ved ekstra travlhed, bytte vagt med en kollega, ferie eller sygdom.
  • Du bidrager til et godt og sundt arbejdsmiljø.

Arbejdsopgaver:

  • Vagtgående på de kunder der er tilknyttet afdelingen, samt ved udækkede Adhoc & Event vagter.
  • Udarbejdelse af vagtplanen og ferieplanen for afdelingen, i overensstemmelse med gældende overenskomst, og lovgivning.
  • Sygdomsdækning ved sygdom i afdelingen i samarbejde med kollegaerne i afdelingen.
  • Programmering i Guardtools, samt gennemgang af rapporter ift. kvaliteten af arbejdet.
  • Bestilling af uniformer i samarbejde med nærmeste leder.
  • Direkte kontakt med alle medarbejdere, samt løbende møder med Vasik ledelse, medarbejdere og kunderne.
  • Opfølgning og besvarelse af kundehenvendelser, samt rapportering af afvigelser til kvalitetsansvarlige.
  • Kendskab til alle afdelingens kunder og opgaver, samt medvirke til opstart af nye kunder (oplæring og opfølgning).
  • Ansvarlig for vagtinstruktioner/actioncards/telefonlister/tilkaldelister, samt at disse opdateres i alle systemer.
  • Ansvarlig for at alle medarbejdere er oplært og kender deres opgaver.
  • Ansvarlig for at den årlige medarbejder audit er udført for alle medarbejdere jf. kravspecifikationen for vagtselskaber, samt rapportering af afvigelser til kvalitetsansvarlige.
  • Kontrol, gennemgang og overblik over afdelingens udstyr og nøgler.
  • Yderligere jobbeskrivelse fremvises ved ansættelse og tilrettes løbende.

Vi tilbyder:

  • Funktionærkontrakt på 160 timer pr. måned fordelt mellem vagt og administrative timer efter aftale.
  • Ferie med løn, samt 5 ferie fridage.
  • Udvidet sundhedsforsikring.
  • Løbende sparring med din leder efter behov.
  • Pensionsordning
  • Julegave
  • Diverse rabatordninger – Rabat på tandlæge, alarmordning m.m.
  • Mulighed for efteruddannelse efter behov.
  • Jordnær virksomhed med gode kolleger, der alle har mange års erfaring indenfor branchen.
  • Deltagelse i ERFA-gruppe møder med gode leder kollegaer.

Lidt om os:

  • Vasik er en del af HAE-koncernen - http://www.haekoncern.dk/
  • 160 ansatte.
  • Danmarks 3. største vagtselskab, og Danmarks største 100% danskejet vagtselskab.
  • Har afdelinger i Esbjerg, Fredericia og Ballerup.
  • Opfylder alle kravspecifikationer omkring alarmkørsel fra Forsikring og Pension.
  • Autoriseret af rigspolitiet.
  • Organiseret under VSL.
  • ISO 9001:2015 Certificeret under ”Bureau Veritas” indenfor både vagtservice og livvagt.

Arbejdssted:

  • Brøndby + 50 km. (Vasik kontor, samt ude hos kunderne).

Ansættelses- dato:

Vi afholder jobsamtaler løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning allerede i dag.

Ansættelse: Snarest muligt.

Løn og pension:

Oplyses ved ansættelses- samtalen.

Er du den vi leder efter, så tøv ikke med at sende din ansøgning sammen med dit CV, da vi løbende indkalder til samtaler.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vasik ApS, Midtager 29,, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5935852

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet