International kontorassistent med fokus på kvalitet og vækst hos HMN a/s

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi sælger vores produkter til en lang række lande rækkende fra New Zealand til Norge. Vi søger en kontorassistent, som ønsker at arbejde internationalt med en produktrække, der er anerkendt som værende blandt de bedste i verden, kvalitetsmæssigt og innovativt. Se mere om virksomhed og produkter på www.hmn.dk

________________________________________________________________________________________________

Du tilbydes:

  • Et spændende job med gode udviklingsmuligheder og med en stor grad af selvstændigt arbejde
  • En plads i en ambitiøs og kompetent medarbejderstab i en virksomhed i vækst, hvor hver medarbejder gør en forskel
  • En lang række kontor- og kunderelaterede opgaver
  • Frihed under ansvar

________________________________________________________________________________________________

Dine arbejdsopgaver:

Du får ansvar for en række opgaver af kontormæssig karakter

  • Ordremodtagelse per telefon og mail
  • Kundekontakt mht. ordre rådgivning, levering o.lign.
  • Telefonbesvarelse af diverse forespørgsler
  • Udskrive ordrer (til danske såvel som eksportkunder), fragtpapirer o. lign. 
  • Være backup for bogholderen mht. enkel bogføring, løn via Multidata o. lign.
  • Derudover en række opgaver af almindelig kontormæssig karakter

________________________________________________________________________________________________

Dine kvalifikationer:

  • Der er intet specifikt krav til uddannelse, da de praktiske kontorevner vægtes højere i dette job. Du har en kontor-, handels- eller salgsmæssig baggrund, og du er lærenem og kan derfor hurtigt sætte dig ind i vores produkter.
  • Meget udadvendt og serviceminded
  • Du kan kommunikere de fordele, vores produkter giver på en klar og entydig måde 
  • Arbejder struktureret og målrettet, både salgsmæssigt og administrativt
  • Er dynamisk og evner at have mange aktiviteter i gang samtidigt
  • Fokuserer på muligheder frem for begrænsninger
  • Engelsk på højt niveau i skrift og tale er et krav.  

Send venligst:

  • Ansøgning samt C.V.
  • Mærk ansøgningen ”Kontorassistent/intern sælger” og mail den til: info2@hmn.dk.
  • Der vil løbende blive indkaldt til samtaler.

 

HMN a/s

Midtager 22, 2605 Brøndby, www.hmn.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

HMN A/S, Midtager, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6063570

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet